Friday, July 13, 2012

Sorry For This Entry

Assalamualaikum, okay..aku tak tahu hari nie mengapa aku rajin sangat nak buat post terbaru.. :), firstly aku nak ckp dekat korang wahai kaum lelaki, perempuan bukan Baby Doll yang korang suka main2..perempuan pon ada hati jugak kann ?..agak2 lah nak menipu ponnn, minggu nie kira best lah jugakk, kan korang kan ?..dapat makan dlm kelas, ehh jap, aku lupa nak tanya..korang sihat takk ?..yess, aku sihat jeee.. :)

Psst-Psst, sini kejap..korang perasan tak, blog aku dah bertukar rupa ?..lagi Meriah dan lagi LIGHTNING GITUUU !!, hahaha..actually nurrin yg suruh aku tukar blog aku niee, sebab terlalu gelap dan bosan, sooo..aku tukar lahh..sorry, i'm not using any blogskin, i just edit by own handwriting, HAHAHA..sekolah korang dah sukan ?.., sekolah aku dahhh..Rumah Kuning Juara Bhaiiii ! Kau adaaa ?.. :p

Tahun Niee, sekolah kitaorang buat tema TUMBUH-TUMBUHAn, mcm biasa, Merah Rafflesia, Kuning, Bunga Matahari, Hijau, bunga ape bende entah, HAHA, And Biru, Mushroom..Comel Gilaa Mushroom Tuhh, Okaylah aku rasa dah tak ada apa nak dijelaskan..Assalamualaikum , Thank you for reading my blog ^^