Friday, May 25, 2012

The Thief :p

Assalamualaikum, Mesti Korang Tertanya2 ?..Mana Cerita2 Atikah Niee ?.. * Perasan Gilaaa..Hahahaha, Okay, Minggu Niee Kira Minggu Yang Paaaaaling Best Gilaaaa Lahh ! ..Nak Tahu ?..Hmm, Ada lah jugak cerita sedih.. :( Awww..Okay, Cerita Yang Pertama Ialah..

1) Correction Tape Nurrin Hilang :0
 Cerita Dia mcm niee..waktu tuh, cikgu Nili suruh kami semua pergi Library , Pastuh..Dekat sekolah kitaorang nie..Ada Sorang budak perempuan nama Bedah..kelas 1E tapi, semua org gelarkan dia Bedah Tong Gas..Dia tiba2 lepak dgn kitaorang..daripada kejadian tuh, aku dah mula syak something..aku perhatikan dia jeee..sekejap dekat2 dgn org..pastuh check barang2 orang..

And then, lepas habis waktu rehat..nurrin cari correction tape dye Hilang !!! ?? Kitaorang punyalah cari..tetiba nurrin kate "aku rasa bedah curi laaa" aku pon ckp laa.."takkanlah dia nak curi, aku tengok muka diaa, baik jeee..:" pastuh, nak tak nak aku kena tolong kwn aku ! sian diaa..sumpah ! barang kitaorang semua hilang ! EXCEPT me.. Heee..mayhbe bedah takut dgn aku kowtt..Hahaha, then, lepas tuh..aku, ecah, bilah, mira n nurrin serbu kelas Bedahh ! Kitaa Serbuuu ! Ops ! lupaa..Aiman pon  Adaa..Hahaha, pastuh, aku terus meluru masuk..aku tanya " bedah, kau curik nurrin punya corection tape ehh ? " pastuh, bedah ckp.." takdelah..Sumpah" bagai2 lah dia ckp..Pastuh, tetiba nurrin marah aku..Huuu, Sian Tikah Taww..Hahaha, lekk arr..tak ambik hati pon.. :)

Aku pon dah mula bengang terus pergi kat meja diaa..sekali aku nampak correction tape nurrin dekat bawah buku dia..waktu aku mula nak tanya bedah tuh, aku terus ternampak amd then, terus ckp kat nurrin " nurrin, tuh kau punya correction tape enn ? " pastuh, nurrin ckp..a'ah laaa..lepastuh, ada pulak cikgu potong Lineeee..Cikgu Tengku Azraq Nieee..Toink ! kan dah kena..cikgu pok pek pok pek..tak sudahh2..Huuu, pastuh, bedah ckp " aku jumpa deekat bawah meja aku laaa ", aku ckp laa.. " ehh ?..takkanlah CT boleh berjalan ? "..Huuuu, pelik2..Correction Tape pon boleh jalan kee ?..Aduyaiii..Haa ! mcm tu lah ceritanyaaa..Hahahaha.. Bengong kann ?..so, sejak daripada kejadian tuhh, kami benci BEDAh..The THIEF ! ;p

So, Post pada kali niee, nie je kowtt..Malas nak taip lahh..aduh ! Lenguh lah tangan kiteee..Huuu.. :) Terima kasih kerana sudi membaca yaaa.. :) Assalamualaikum ! Syg Korang !