Wednesday, April 11, 2012

Sorry..

Assalamulaikum Readers.. :) seriously, cuti nie bosan lah sygg..kite duduk rumah jaa, Psstt..Sini Kejap Aku nak Bisik, Kerja Rumah Aku Belom Siap.. - -' Hahahaha, so, aku buat don't know je lahh..okey, post kali nie aku nak cerita pasal jawatan aku, okay2..aku tak berlagak key, but ada satu kisah nie..ceyhh !

          Okey, waktu tu aku bosan so, aku naik kelas..tiba2 ada lah satu kumpulan budak nakal tengah melakukan Vandalisme lah jugakk, hahaha..so, aku buat don't know je lah..aku masuk kelas.Then, diorang kacau aku and ckp yg bukan2..itulah yg mencabar kesabaran aku !! so, kebetulan lepas rehat, matapelajaran PSV..Cikgu disiplin kami ajar PSV, So..Aku report dekat cikgu disiplin tuh, aku sebut ciri2 budak yg melakukan Vandalisme lah jugakk..Hahaha..and then cikgu panggil budak tuh, cikgu tolak mata dimetri budak tuh, Ambik Kauu !
           
           Then, lepas habis waktu persekolahan..geng2 budak tuh tunggu kat pintu pagar sekolah, aku pon mulalah Seram Sejukk ! Haha, diorang cerita lah dekat kawan2 diorang pasal aku bagitahu cikgu disiplin..pada masa yang sama, nurrin suruh pergi pagar depan, aku tak nak , aku saja nak lalu depan diorang..Bila Aku lalu depan diorang, Diorang semua maki2 aku ! Argh ! Malu Dowhhh!! aku buat don't know jer..then. kat rumah aku mengadu kat mak aku, hahaha..mak aku kata, "biar jer ape2 yg diorang buat, biar..ika pengawas, so kenalah jalankan tugas ika sendiri" Jadi, pengajaran daripada kejadian ini adalah..
               Kita sebagai pengawas haruslah bertanggungjawab, tidak kira apa jua keadaan..Hahaha! Sorry, aku   tak berlagak, i'm just saying keyy, so..nak kutuk2 tuh cermin diri dulu yer sygg..

key itu saja post pada kali ini..
Nurul Atikah..