Saturday, April 28, 2012

Expression


Ting ! Haaaa..aku dah ade idea nak tulis pasal ape ! korang dah pergi dah PWTC ?..ada apa ?..ada Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012.. :) well, aku dah pergi dahhh..aku beli buku penulis kegemaran aku, AIN MAISARAH..Aku tak sempat bergambar dengan idola aku.. :/ dye rehat..Huhu ! Sedihnyaaaaaa ! Gambar nie ponn..tahun lepas.. :/

P/S :: Jangan Tengok Muka Aku..Tengok Muka AIn Maisarah je !


 Gambar Nie Pon, Tahun Lepas..KINI TINGGAL KENANGAN..Hampa Tidak Terkata ! Sebab, aku tak dapat bergambar dengan ain maisarah...Huuuuu !!! Mummy !!!! Kecewanyaaa..Well, Insyallah, tahun depan lah ! kita berjumpa yaa kak ain ! sayang kak ain !!! Muahh ! tahun depan, kak ain jangan rehat lahh..hampa saya, tak dapat bergambar dengan kak ain.. :/ KECEWA GILAKKKKKKK !! korang untunglaaa, dapat bergambar dengan kak ain..aku ?.. :( sedih nyaaaa !..Kak Ain, Tahun depan kita bergambar lagi yaa.. :*
P/S :: Kak Ain, Semoga Kak Ain Terus Maju Yaaa..Saya Doakan Kak Ain Dapat Rezeki yang melimpah ruah..dan dipanjangkan umur ! AMIN.. :D Kami Semua akan sentiasa sokong kak ain maisarah ! :D

Keylah, kite nak tengok gambar kak ain.. :/ *JELEZ BAGAI* !!!
baii, ASSALAMUALAIKUM..Kak Ain, Boleh Follow Blog Kite Takk ?..